Witaj na PlanyNaWakacje! Zaloguj się z

Fitness4Malta - Aktywne wakacje na Malcie

FAQ- często zadawane pytania dotyczące wynajęcia samochodu za granicą

Chcemy pomóc w odpowiedzi na wszystkie nurtujące Cię pytania. Te najczęściej zadawane zgromadziliśmy w tym dziale serwisu. W razie jakichkolwiek niepewności prosimy nie zwlekać z kontaktem telefonicznym pod numerem: 00 800 1212 454. Nasi wykwalifikowani przedstawiciele z przyjemnością pomogą w rozwiązaniu najbardziej kłopotliwych kwestii.


Pytanie: Jak wnieść poprawki do swojej rezerwacji?


Odpowiedź: W przypadku dokonywania zmian w rezerwacji, prosimy o skontaktowanie się z naszym Centrum Telefonicznym pod numerem: 00 800 1212 454


Pytanie: Chce wnieść pewne żądania do mojej rezerwacji. Czy jest taka możliwość?


Odpowiedź: W celu uaktualnienia swojej rezerwację, prosimy o telefon do nas na numer: 00 800 1212 454 bądź napisanie emaila na adres: [email protected] podając swój numer referencyjny. Zawsze z przyjemnością pomożemy każdemu klientowi.


Pytanie: Nie otrzymałem/am mojego potwierdzenia rezerwacji na skrzynkę emailową. Co powinienem/powinnam zrobić?

Odpowiedź: W przypadku otrzymania potwierdzenia e-mailem do którego nie został dołaczony kupon, prosimy kliknąć na link w przesłanej wiadomości, a następnie wydrukować. W razie pomocy lub porady odnośnie dokonanej rezerwacji, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem: 00800 1212 454 lub e-mailowy na adres: [email protected]. W treści prosimy podać numer referencyjny, a z pewnością udzielimy niezbędnego wsparcia.


Pytanie: Potrzebuje dodać szczegóły lotu do mojej rezerwacji. Jak tego dokonać?

Odpowiedź: W celu uaktualnienia rezerwacji, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem: 00 800 1212 454 lub drogą elektroniczną na adres: [email protected]. Każdorazowo, dzwoniąc lub pisząc do nas, prosimy o podanie swojego numeru referencyjnego, ułatwi nam to procedurę weryfikacji zamówienia. Z przyjemnością udzielimy Ci wszelkiej niezbędnej pomocy.


Pytanie: Jak mogę anulować swoją rezerwację?

Odpowiedź: W celu anulowania rezerwacji, prosimy zadzwonić pod numer telefonu: 00 800 1212 454 i podać swój numer referencyjny.


Pytanie: Muszę przedłużyć moje wypożyczenie. Jak to zrobić?

Odpowiedź: Jeśli pojazd nie nie został jeszcze odebrany, prosimy o kontakt z przedstawicielem naszego zespołu dostepnym pod numerem telefonu: 00 800 1212 454 lub e-mailem na adres: [email protected]. W przypadku gdy pojazd został już odebrany z wypożyczalni- należy wyjaśnić przyczynę anulacji z dostawcą lokalnym i omówić możliwe rozwiązania. Opłata za to policzona będzie według stawek lokalnych, co może zwiększyć pierwotne wydatki klienta. Istnieje możliwość prowadzenia przez nasza firme indywidualnych negocjacji z dostawcą w imieniu klienta, tak aby stawka ta nie uległa zmianie. Dlatego prosimy o kontakt w tej kwestii pod numerem telefonu: + 800 4473 3000.


Pytanie: Czy mogę wypożyczyć samochód tylko w jedną stronę?

Odpowiedź: Międzynarodowe i krajowe wynajmy w jedną stronę zazwyczaj są możliwe i dostępne dzięki rezerwacji internetowej. W większości przypadków opłata za wynajem w jedną stronę, pobierana jest przez dostawcę w momencie odbioru pojazdu. W razie jakichkolwiek wątpliwości podczas rezerwacji przez internet, prosimy nie zwlekać z kontaktem pod numerem: 00 800 1212 454, nasi doświadczeni konsultanta nci z przyjemnością odpowiedza na każde pytanie i udzielą wszelkiej pomocy w dokonaniu rezerwacji.


Pytanie: Czy samochód może zostać dostarczony i/lub odebrany?

Odpowiedź: Ten serwis dostępny jest w wybranych lokalizacjach – informacja o tym powinna być podana podczas rezerwacji. Oczywiście wiąże się to z dodatkowymi kosztami. Prosimy pamiętać, że zazwyczaj niemożliwa jest opcja dostawy i odbioru auta z miejsca zamieszkania. W celu uzyskania dodatkowych informacji na ten temat, prosimy o kontakt pod numerem: 00 800 1212 454 lub o skontaktowanie się z nami drogą e-mailową: [email protected]


Pytanie: Na czym polega Program Ochrony Szkód?

Odpowiedź: W ramach wypożyczenia któregokolwiek z samochodów, klient zobligowany jest do uiszczenia określonej kwoty pieniędzy tytułem zastawu za wypożyczone auto. W zamian za to TravelJigsaw oferuje Program Ochrony Szkód (Damage Excess Refund product) – prawo żądania zwrotu depozytu, nawet w przypadku uszkodzenia przez klienta pojazdu. W razie wypadku, aby odzyskać pieniądze z zastawu, należy wysłać kopię raportu z wypadku do naszego Biura Obsługi Klienta oraz dodatkowo dołączyć dowód wpłaty, potrącony z karty kredytowej klienta. Jeśli w wypadku brała udział osoba trzecia, konieczne jest także wysłanie sporządzonego raportu policyjnego. Podobnie, jak inne wypożyczalnie samochodowe, TravelJigsaw nie może dokonać zwrotu pieniędzy za przedmioty, nie wyszczególnione w polisie ubezpieczeniowej, jak również za te, które powodują unieważnienie ubezpieczenia wypożyczalni. Wszystkie wyjątki w tej kwestii są wyszczególnione w momencie dokonywania rezerwacji oraz na dokumentach wypożyczenia. Prosimy pamiętać, że Program Ochrony Szkód nie pokrywa strat związanych z zawartością pojazdu oraz pasażerami. Więcej informacji na temat tego produktu można uzyskać pod numerem telefonu: 00800 1212 454.


Pytanie: Co zawiera moje wypożyczenie?

Odpowiedź: Dodatki mogą się różnić lokalnie, w zależności od kraju. Standardowo w ich skład wchodzą: nielimitowana ilość kilometrów, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenie od kradzieży, ochrona przed kradzieżą, opłaty klimatyczne oraz podatki. Wszystkie szczegóły dotyczące tej kwestii zostaną przedstawione podczas rezerwacji. Znajdą się również na dokumentacji wypożyczenia. Na wszelkie dodatkowe pytania czekają nasi konsultanci pod numerem: 00 800 1212 454.


Pytanie: Czego będę potrzebował/a, by zapłacić na miejscu?

Odpowiedź: Standardowo stawki określone przez TravelJigsaw pokrywają wszelkie niezbędne opłaty. Może jednak zaistnieć konieczność wniesienia określonej opłaty lokalnej. Przykładowo: opłaty kontraktowej w Republice Południowej Afryki, opłaty licencyjnej na Barbados i w New Jersey czy podatku rządowego w Australii. Opłaty lokalne mogą także dotyczyć dodatkowego kierowcy, wynajmu fotelika dla dziecka bądź usług takich, jak opłata za drogi krajowe czy dodatkowe ubezpieczenia. Wszelkie szczegóły będą przedstawione i szczegółowo omówione podczas rezerwacji oraz znajdą się na dokumentacji wypożyczenia.


Pytanie: Co będzie mi potrzebne do odbioru samochodu?

Odpowiedź: W celu odebrania pojazdu, główny kierowca zobowiązany jest być w posiadaniu potwierdzenia wynajmu, swojego prawa jazdy (jeśli angielskiego, to obydwu części) oraz wystawionej na swoje nazwisko karty kredytowej. Zalecamy także zaopatrzenie się w drugi dokumentu tożsamości – np. paszportu.


Pytanie: Zakończyłem/am wypożyczenie i mam zażalenia. Co mam zrobić?

Odpowiedź: Wszystkie skargi prosimy wysyłać pocztą do Działu Obsługi Klienta, na adres: 1st Floor, Peter Street, Manchester, M2 3NR, UK, lub emailem: [email protected] wraz z załączoną kopią dokumentów od dostawcy pojazdu lub policji. Mogą stanowić one niezbędną pomoc w prowadzeniu naszego dochodzenia w zgłaszanej sprawie.


Pytanie: Czy wolno mi wyjechać pojazdem poza kraj, w którym go wypożyczam?

Odpowiedź: Jest to zależne od firmy wynajmującej auto, a także kraju, w którym następuje odbiór pojazdu. Więcej wskazówek na ten temat można uzyskać podczas dokonywania rezerwacji, będą one także dołączone do dokumentów wynajmu. W razie jakichkolwiek dodatkowych pytań lub trudności z dotarciem do potrzebnych informacji, prosimy o kontakt drogą emailową: [email protected] lub telefonicznie: 00 800 1212 454.


Pytanie: W jakim celu muszę podpisać zgodę lokalnie?

Odpowiedź: TravelJigsaw pełni rolę pośrednika zajmującego się wynajmem samochodów. Rezerwacje dokonane za naszym pośrednictwem, w głównej mierze podlegają warunkom określonym przez TravelJigsaw. Warunki umowy zawarte są w dokumentacji wynajmu samochodu, dostępne są także na naszej stronie internetowej. Należy pamietać jednak, że wypożyczenie pojazdu będzie podlegać również prawu obowiązującemu w obrębie kraju, w którym został on wynajęty. W tym celu lokalny dostawca podpisuje z wypożyczającym osobną umowę. Prosimy upewnić się, że wszystkie warunki umowy są zrozumiałe i zaakceptowane. Więcej informacji na ten temat pod numerem telefonu: 00 800 1212 454.


Pytanie: Znalazłem/am lepszą cenę – co mogę zrobić?

Odpowiedź: TravelJigsaw oferuje swoim klientom najlepsze ceny. Jeżeli naszemu klientowi uda się znaleźć ofertę wynajmu auta po cenie niższej, niż proponowana przez nas (niezależnie czy nastąpi to przed, czy po dokonaniu ezerwacji w TravelJigsaw), obniżymy ceny naszej oferty. Sprawdzimy warunki alternatywnej propozycji, a następnie nasz konsultant skontaktuje się z klientem. Należy zaznaczyć, że zgłaszana konkurencyjna cena musi dotyczyć zarówno produktu, jak i usługi. W przypadku, gdy cena ta zawiera wyłącznie odbiór samochodu poza terenem lotniska (np. z wypożyczalni w centrum miasta), a nasza oferta cenowa obejmuje także odbiór auta z lotniska, wówczas stawki te nie mogą być porównywane.


Pytanie: Jak mogę zapłacić za dodatki?

Odpowiedź: Dodatkowe opłaty wypożyczający wnosi podczas procesu rezerwacji lub lokalnie – przy odbiorze pojazdu od dostawcy. Do tej drugiej grupy należą między innymi: koszty za fotelik dziecięcy, uchwyty na narty, czy za dodatkowego kierowcę. Sam wynajem opłacany jest w trakcie dokonywania rezerwacji.


Komentarze

Zapisz się do newslettera
Interaktywna mapa świataSprawdź! Ready4Malta.com
Galeria zdjęć
Ostatnio czytane
Podobne artykuły
Bloguj z nami
Zamknij okno Promocje Zobacz inne
Korzystanie z Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Możesz zablokować cookies zmieniając ustawienia w Twojej przeglądarce. Więcej informacji w polityce cookies.x