Witaj na PlanyNaWakacje! Zaloguj się z

Fitness4Malta - Aktywne wakacje na Malcie

Bezpieczeństwo transakcji na PlanyNaWakacje.pl

FAQ: Często zadawane pytanie dotyczące rezerwacji hotelu

 

Wybór hotelu/pokoju

 

Czy podane ceny są dostępne na konkretną datę?

 
Wszystkie ceny w naszym serwisie są aktualne w momencie wyświetlenia na podane daty, liczbę pokoi oraz liczbę osób w pokoju. W odróżnieniu od innych serwisów nie pokazujemy ofert, które nie są dostępne.
 


 

Czy podane ceny są za pokój, czy za osobę?

 

Wszystkie ceny podane są za pokój czyli za wszystkie osoby w pokoju.

 

Czy w cenę pokoju wliczone jest śniadanie?

 

To zależy od konkretnego hotelu, a nawet od konkretnego typu pokoju. Jeżeli śniadanie wliczone jest w cenę pokoju, informacja taka znajdzie się na stronie z opisem hotelu. W przypadku braku takiej informacji, śniadanie nie jest wliczone w cenę.
 

 

Co oznacza śniadanie kontynentalne?

 

Śniadanie kontynentalne to podstawowe śniadanie, które najczęściej składa się z pieczywa, masła, miodu, dżemu, oraz kawy lub herbaty. Czasami podawane są również wędliny, ciepłe danie (jajecznica, parówki, bekon itp.) oraz owoce.

 
Cena bezpośrednio w hotelu jest wyższa, dlaczego?
 

Zdarza się to często. Nasze ceny są wynegocjowane specjalnie dla naszych klientów bezpośrednio z hotelem. Dzięki dużej ilości sprzedawanych rezerwacji, często otrzymujemy duże zniżki na ceny pokoi i przekazujemy te zniżki naszym klientom. Proszę pamiętać, że w odróżnieniu od innych serwisów nie pokazujemy ofert, które nie są dostępne.

 
Dzwoniłam do hotelu i powiedziano mi, że nie ma już wolnych pokoi, a na waszej stronie są.
 

Rezerwujemy bloki pokoi w hotelach z bardzo dużym wyprzedzeniem i po bardzo niskich cenach. Może się więc zdarzyć, że hotel nie ma już wolnych miejsc, a Turez ciągle posiada dostępne pokoje. Często też cena w naszym serwisie jest niższa niż w samym hotelu.

 
Jaki jest maksymalny wiek dla dziecka?
 

Dzieci powyżej lat 12 uznawane są za osoby dorosłe.

 
Po wpisaniu 4 osób pojawia się pokój z jednym podwójnym łóżkiem, dlaczego?
 

Po wpisaniu liczby osób dorosłych i dzieci wyświetlane są wyłącznie oferty na pokoje, w których może przebywać podana liczba osób. Niekiedy zdarza się, że hotel pozwala na pobyt w pokoju większej liczbie osób niż jest miejsc na łóżkach. Klient ma w takiej sytuacji do dyspozycji łóżka dostępne standardowo w wybranym pokoju, oraz możliwość zamówienia dostawki. Proszę jednak pamiętać że: 1) hotel może pobierać dodatkową opłatę za dostawki, 2) hotel nie gwarantuje, że dostawki będą dostępne 3) hotel może ograniczać maksymalną liczbę dostawek w każdym pokoju.

 
W jaki sposób mogę zarezerwować więcej niż 8 pokoi (rezerwacje grupowe)?
 

Gwarancja Najniższej Ceny

 
Jak działa Gwarancja Najniższej Ceny?
 

Jeżeli w ciągu 24 godzin od potwierdzenia rezerwacji znajdziesz na innej stronie niższą cenę od tej, którą zapłaciłeś, zgłoś nam ten fakt. Jeżeli będziemy w stanie potwierdzić tą cenę, wystawimy dla Ciebie kartę Turez na różnicę. Kartą Turez będziesz mógł opłacić kolejną rezerwacje w serwisie Turez. Formularz zgłoszeniowy oraz szczegółowe warunki gwarancji znajdziesz na stronie Gwarancji Najniższej Ceny.
.

Rezerwacja

 
Jak zarezerwować pokój?
 

Nasz proces rezerwacji jest bardzo prosty:

  • Wypełnij znajdujący się na stronie głównej formularz.
  • Wyświetlimy wtedy listę hoteli. Wybierz interesujący Cię hotel.
  • Na kolejnej stronie wybierz konkretny pokój (np. pokój dwu-osobowy).
  • Na ostatniej stronie zapytamy Cię o Twoje dane personalne i formę płatności. Jeżeli płacisz przelewem, przekierujemy Cię na stronę Twojego banku w celu dokonania przelewu. Rezerwacje płatne przelewem potwierdzane są po zaksięgowaniu przelewu. Rezerwacje płatne kartą kredytową, potwierdzane są natychmiastowo.
  • Po potwierdzeniu rezerwacji, wyświetlimy Ci potwierdzenie z numerem rezerwacji i wyślemy Ci email.
  • Będziesz mógł wydrukować rachunek.
  • Po przyjeździe do hotelu już nic nie płacisz. Rezerwacja jest pod nazwiskiem osoby podróżującej.

 

Rezerwuje pokój dwuosobowy, ale jestem pytany tylko o jedno nazwisko osoby podróżującej.

 

Bez względu na ilość gości w pokoju, aby dokonać rezerwacji potrzebne jest tylko jedno nazwisko. Wpisujemy je w polu “osoba podróżująca”. Jest to osoba, na którą będzie rezerwacja i która powinna się stawić w hotelu w celu odebrania klucza.

 
Jak mogę zamówić konkretną konfigurację łóżek w pokoju?
 

Jeżeli konkretna konfiguracja łóżek w pokoju może być zarezerwowana, każda konfiguracja pojawi się jako oddzielny typ pokoju. Jednakże większość hoteli nie gwarantuje konfiguracji łóżek i przydziela konkretny pokój dopiero przy odbiorze klucza. W opisie wtedy pojawi się np. taka informacja: “2 łóżka jednoosobowe lub 1 łóżko jednoosobowego”. W takim przypadku prośbę o konkretną konfigurację łóżek można zaznaczyć w formularzu rezerwacyjnym. Prośba ta zostanie wysłana do hotelu, jednakże hotel nie gwarantuje, że będzie mógł spełnić tą prośbę.

 
Jak mogę zamówić pokój dla palących/niepalących?
 

Prośbę o pokój dla palących lub niepalących można zaznaczyć w formularzu rezerwacyjnym. Prośba ta zostanie wysłana do hotelu, jednakże hotel nie gwarantuje, że będzie mógł spełnić tą prośbę.

 
Jak mogę potwierdzić, że rezerwacja została dokonana?
 

Płatność

 
Czy mogę zapłacić za pobyt dopiero w hotelu?
 

Nie. Wszystkie rezerwacje w naszym portalu wymagają płatności w momencie rezerwacji. Dzięki temu nasze ceny są bardzo niskie.

 
Jakie formy płatności przyjmujecie?
 

Płatności można dokonać przelewem bankowym lub za pomocą karty kredytowejVisa, Mastercard, American Express, Carte Blanche, Discover oraz Diner’s Club. W chwili obecnej nie przyjmujemy płatności kartami typu Maestro.

 

PL_lastminute_468x60

 


Komentarze

Zapisz się do newslettera
Interaktywna mapa świataSprawdź! Ready4Malta.com
Ostatnio czytane
Podobne artykuły
Bloguj z nami
Zamknij okno Promocje Zobacz inne
Korzystanie z Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Możesz zablokować cookies zmieniając ustawienia w Twojej przeglądarce. Więcej informacji w polityce cookies.x