Witaj na PlanyNaWakacje! Zaloguj się z

Fitness4Malta - Aktywne wakacje na Malcie

FAQ: Często zadawane pytanie dotyczące rezerwacji hotelu

Wybór hotelu/pokoju

.

Czy podane ceny są dostępne na konkretną datę?

Wszystkie ceny w naszym serwisie są aktualne w momencie wyświetlenia na podane daty, liczbę pokoi oraz liczbę osób w pokoju. W odróźnieniu od innych serwisów nie pokazujemy ofert, które nie są dostępne.
Czy podane ceny są za pokój, czy za osobę?
Wszystkie ceny podane są za pokój czyli za wszystkie osoby w pokoju.
Czy w cenę pokoju wliczone jest śniadanie?
To zależy od konkretnego hotelu, a nawet od konkretnego typu pokoju. Jeżeli śniadanie wliczone jest w cenę pokoju, informacja taka znajdzie się na stronie z opisem hotelu. W przypadku braku takiej informacji, śniadanie nie jest wliczone w cenę.
Co oznacza śniadanie kontynentalne?
Śniadanie kontynentalne to podstawowe śniadanie, które najczęściej składa się z pieczywa, masła, miodu, dżemu, oraz kawy lub herbaty. Czasami podawane są również wędliny, ciepłe danie (jajecznica, parówki, bekon itp.) oraz owoce.
.
Cena bezpośrednio w hotelu jest wyższa, dlaczego?
Zdarza się to często. Nasze ceny są wynegocjowane specjalnie dla naszych klientów bezpośrednio z hotelem. Dzięki dużej ilości sprzedawanych rezerwacji, często otrzymujemy duże zniżki na ceny pokoi i przekazujemy te zniżki naszym klientom. Proszę pamiętać, że w odróźnieniu od innych serwisów nie pokazujemy ofert, które nie są dostępne.
.
Dzwoniłam do hotelu i powiedziano mi, że nie ma już wolnych pokoi, a na waszej stronie są.
Rezerwujemy bloki pokoi w hotelach z bardzo dużym wyprzedzeniem i po bardzo niskich cenach. Może się więc zdarzyć, że hotel nie ma już wolnych miejsc, a Turez ciągle posiada dostępne pokoje. Często też cena w naszym serwisie jest niższa niż w samym hotelu.
.
Jaki jest maksymalny wiek dla dziecka?
Dzieci powyżej lat 12 uznawane są za osoby dorosłe.
.
Po wpisaniu 4 osób pojawia się pokój z jednym podwójnym łóżkiem, dlaczego?
Po wpisaniu liczby osób dorosłych i dzieci wyświetlane są wyłącznie oferty na pokoje, w których może przebywać podana liczba osób. Niekiedy zdarza się, że hotel pozwala na pobyt w pokoju większej liczbie osób niż jest miejsc na łóżkach. Klient ma w takiej sytuacji do dyspozycji łóźka dostępne standardowo w wybranym pokoju, oraz możliwość zamówienia dostawki. Proszę jednak pamiętać że: 1) hotel może pobierać dodatkową opłatę za dostawki, 2) hotel nie gwarantuje, że dostawki będą dostępne 3) hotel może ograniczać maksymalną liczbę dostawek w każdym pokoju.
W jaki sposób mogę zarezerwować więcej niż 8 pokoi (rezerwacje grupowe)?
.
.

Gwarancja Najniższej Ceny

.

Jak działa Gwarancja Najniższej Ceny?
Jeżeli w ciagu 24 godzin od potwierdzenia rezerwacji znajdziesz na innej stronie niższą cenę od tej, którą zapłaciłeś, zgłoś nam ten fakt. Jeżeli będziemy w stanie potwierdzić tą cenę, wystawimy dla Ciebie kartę Turez na różnicę. Kartą Turez będziesz mógł opłacić kolejną rezerwacje w serwisie Turez. Formularz zgłoszeniowy oraz szczegółowe warunki gwarancji znajdziesz na stronie Gwarancji Najniższej Ceny.
.

Rezerwacja

.

Jak zarezerwować pokój?

Nasz proces rezerwacji jest bardzo prosty:

  • Wypełnij znajdujący się na stronie głównej formularz.
  • Wyświetlimy wtedy listę hoteli. Wybierz interesujący Cię hotel.
  • Na kolejnej stronie wybierz konkretny pokój (np. pokój dwu-osobowy).
  • Na ostatniej stronie zapytamy Cię o Twoje dane personalne i formę płatności. Jeżeli płacisz przelewem, przekierujemy Cię na stronę Twojego banku w celu dokonania przelewu. Rezerwacje płatne przelewem potwierdzane są po zaksięgowaniu przelewu. Rezerwacje płatne kartą kredytową, potwierdzane są natychmiastowo.
  • Po potwierdzeniu rezerwacji, wyświetlimy Ci potwierdzenie z numerem rezerwacji i wyślemy Ci email.
  • Będziesz mógł wydrukować rachunek.
  • Po przyjeździe do hotelu już nic nie płacisz. Rezerwacja jest pod nazwiskiem osoby podróżującej.

.

Rezerwuje pokój dwuosobowy, ale jestem pytany tylko o jedno nazwisko osoby podróżującej.
Bez względu na ilość gości w pokoju, aby dokonać rezerwacji potrzebne jest tylko jedno nazwisko. Wpisujemy je w polu „osoba podróżująca”. Jest to osoba, na którą będzie rezerwacja i która powinna się stawić w hotelu w celu odebrania klucza.
.
Jak mogę zamówić konkretną konfigurację łóżek w pokoju?
Jeżeli konkretna konfiguracja łóżek w pokoju może być zarezerwowana, każda konfiguracja pojawi się jako oddzielny typ pokoju. Jednakże większość hoteli nie gwarantuje konfiguracji łóżek i przydziela konkretny pokój dopiero przy odbiorze klucza. W opisie wtedy pojawi się np. taka informacja: „2 łóżka jednoosobowe lub 1 łóżko jednoosobowego”. W takim przypadku prośbę o konkretną konfigurację łóżek można zaznaczyć w formularzu rezerwacyjnym. Prośba ta zostanie wysłana do hotelu, jednakże hotel nie gwarantuje, że będzie mógł spełnić tą prośbę.
.
Jak mogę zamówić pokój dla palących/niepalących?
Prośbę o pokój dla palących lub niepalących można zaznaczyć w formularzu rezerwacyjnym. Prośba ta zostanie wysłana do hotelu, jednakże hotel nie gwarantuje, że będzie mógł spełnić tą prośbę.
.
Jak mogę potwierdzić, że rezerwacja została dokonana?

.

Płatność

.

Czy mogę zapłacić za pobyt dopiero w hotelu?
Nie. Wszystkie rezerwacje w naszym portalu wymagają płatności w momencie rezerwacji. Dzięki temu nasze ceny są bardzo niskie.
.
Jakie formy płatności przyjmujecie?
Płatności można dokonać przelewem bankowym lub za pomocą karty kredytowej Visa, Mastercard, American Express, Carte Blanche, Discover oraz Diner’s Club. W chwili obecnej nie przyjmujemy płatności kartami typu Maestro.
.
W jaki sposób mogę zapłacić przelewem?
W celu szybkiego księgowania płatności, przelewy bankowe obsługuje firma dotpay. Dzięki temu przelewy z niektórych banków są księgowane natychmiastowo, co umożliwia natychmiastowe potwierdzenie rezerwacji.
.
Mojego banku nie ma w liście dla płatności przelewem?
Jeżeli Twojego banku nie ma na liście wybierz opcję Inny Bank.
.
Ile trwa księgowanie przelewu?
To zależy od banku, z którego korzystasz. Godziny księgowania poszczególnych banków znajdziesz na tej stronie. Jeżeli Twój bank księguje przelewy w momencie płatnośc, rezerwacja zostanie potwierdzona natychmiastowo. W przeciwnym razie rezerwacja zostanie potwierdzona po zaksięgowaniu przelewu. UWAGA! Cena rezerwacji lub dostępność miejsc może ulec zmianie zanim przelew zostanie zaksięgowany. Jeżeli to nastąpi, poinformujemy Cię o tym emailem, będziesz mógł wykorzystać przelaną kwotę na inna rezerwację lub zażądać pełnego zwrotu.
.
Czy mogę zapłacić kartą VISA Electron?
Zgoda na używanie karty VISA Electron do zakupów internetowych leży w gestii banku wystawiającego kartę. Na przykład karty Visa Electron Inteligo, Deutsche Bank, Invest Bank, MultiBank, mBank i BZ WBK mogą być używane do zakupów internetowych. O możliwość płacenia w Internecie kartą VISA Electron pytaj w swoim banku.
.
Co się stanie, jeżeli po zaksięgowaniu przelewu nie będzie już miejsc w hotelu lub zmieni się cena?
Cena rezerwacji lub dostępność miejsc może ulec zmianie zanim przelew zostanie zaksięgowany. Jeżeli to nastąpi, poinformujemy Cię o tym emailem, będziesz mógł wykorzystać przelaną kwotę na inna rezerwację lub zażądać pełnego zwrotu.
.
Dlaczego moja karta kredytowa nie została przyjęta?
Karty kredytowe są obciążane w momencie rezerwacji. Podczas procesu obciążania karty kredytowej dokonywany jest proces autoryzacji karty, podczas którego bank wystawiający kartę jest pytany elektronicznie czy na karcie są odpowiednie fundusze i czy transakcja może być dokonana. Dodatkowo transakcja analizowana jest pod kątem bezpieczeństwa. Jeżeli autoryzacja się powiedzie, rezerwacja zostanie natychmiast potwierdzona. W innym wypadku rezerwacja nie zostanie dokonana.
.

Niestety ze względów bezpieczeństwa nie możemy udzielać szczegółowych informacji na temat przyczyny odrzucenia konkretnej karty kredytowej. Najczęstsze przyczyny to: brak wystarczjącego limitu na karcie, niepoprawny numer CVV, za duża jednorazowa kwota transakcji. Więcej informacji może udzielić Twój bank.

.

 

 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Niestety, ale w związku ze specyfiką transakcji rezerwacji hotelu nie wystawiamy faktur VAT. Wystawiamy natomiast rachunki, które są uznawane jako podstawa do rozliczenia wydatku. Rachunek będzie dostępny na stronie z potwierdzeniem transakcji. Dodatkowo przypominamy, że zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług – art.88 i art 119 podatek VAT od usług noclegowych i turystycznych nie podlega odliczeniu bez wzgledu na rodzaj otrzymanej faktury.

.

Pobyt w hotelu

.

Co muszę okazać w hotelu?

Osoba, której nazwisko zostało wpisane jako osoba podróżująca, przedstawia się w recepcji swoim nazwiskiem i okazuje dokument tożsamości ze zdjęciem (np. paszport, dowód osobisty).

Wiele hoteli na świecie wymaga od swoich klientów dodatkowo albo karty kredytowej (na której często blokuje kwotę kaucji) albo wpłaty kaucji w gotówce (zwrotnej przy wyjeździe z hotelu) w celu pokrycia ewentualnych dodatkowych kosztów pobytu (np. telefonu, płatnych kanałów w telewizji, restauracji, itp.). Niektóre hotele pozwalają na pobyt bez karty kredytowej lub kaucji, ale wtedy często blokują możliwość korzystania z dodatkowych usług.

 

 

Zmiany rezerwacji

Muszę zmienić lub anulować rezerwację, co mam zrobić?
Aby zmienić lub anulować rezerwację prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta turez.pl.
.
Czy są opłaty za zmianę rezerwacji?
To zależy od konkretnego hotelu, który zarezerwowaleś. Aby zmienić lub anulować rezerwację prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta turez.pl.
.

Inne

.

Jak mogę dodać opinię o hotelu?
Opinie przyjmowane są wyłącznie od klientów, którzy dokonali i zrealizowali rezerwacje w serwisie Turez. Nasi klienci w ciągu 3 dni od momentu zakończenia pobytu otrzymują email z prośbą o dodanie opinii. Email ten zawiera specjalny link do strony, na której można dodać opinię.

Komentarze

Zapisz się do newslettera
Interaktywna mapa świataSprawdź! Ready4Malta.com
Ostatnio czytane
Podobne artykuły
Bloguj z nami
Zamknij okno Promocje Zobacz inne
Korzystanie z Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Możesz zablokować cookies zmieniając ustawienia w Twojej przeglądarce. Więcej informacji w polityce cookies.x